نظافتچی ساختمان شرق تهران

Wiki Article

با انتخاب جزییات سرویس از قیمت سفارش مورد نظر خود مطلع شوید.

یکی از مناسب‌ترین فرصت‌های شغلی برای این گروه از کارجوها، فرصت‌هایی مانند استخدام نیروی خدماتی است. بازار کار برای استخدام نیروی خدماتی شرایط خوبی دارد. این‌روزها بیشتر سازمان‌ها، ادارات دولتی، مراکز خصوصی و حتی منازل نیاز به افرادی برای انجام کارهای خدماتی دارند. 

آیا نیروهای نظافت منزل هزینه ایاب و ذهاب دریافت می‌کنند؟

کاربرد؛ متنوع‌ترین بانک مشاغل برای استخدام نیروی خدماتی

همچنین در صورت تمایل می‌توانید، با شماره چهار رقمی ۱۴۷۱ (بدون نیاز به پیش شماره) تماس بگیرید و به صورت تلفنی ثبت سفارش خود را انجام دهید.

فرقی نمی‌کند چه مسئولیتی بر عهده نظافتچی باشد. تمامی کارهای محول شده بر عهده آن‌ها با همان هزینه مشخص انجام می‌شود. معمولا هزینه نظافتچی خانم بیشتر از نظافتچی آقا است.

کارجویان در این زمینه برای استخدام در ادارات دولتی مانند آموزش و پرورش، بانک‌ها، شرکت نفت، راه آهن و... نیازی به شرکت در آزمون استخدامی نیز ندارند. 

حتما خانم باشد کار در شرکت معتبر ‌وبه نام می‌باشد با مزایا نیازمد نیروی خدمات زرنگ و‌تمیز لطفا فقط تماس بگیرید بازه سنی ۴۰ تا ۵۰ سال باشد ممنون

مشتری مداری آچاره در این سال‌ها همواره استانداردهای بالایی برای خود در نطر گرفته و در راستای جلب اعتماد شما تلاش کرده است.

استخدام نیروی خدماتی به دلیل نداشتن وظایف سخت و پیچیده، درآمد نسبتا مناسب و اغلب روزانه، ساعت کاری قابل انتخاب توسط فرد و وجود بازار کار در هر شرایط و موقعیتی متقاضیان زیادی دارد.

دانلود اپلیکیشن آچاره دانلود مستقیم دریافت از دریافت از وب اپلیکیشن

تیم آچاره با ارائه خدمات نظافت در تمام محله‌های شمال تهران مانند زعفرانیه، نیاوران، تجریش، اقدسیه، الهیه، فرمانیه تجربه‌ای حرفه‌ای و نظافتچی بیمارستان متمایز برای شما رقم خواهند زد که فراتر از انتظار شما است.

دریافت لینک دانلود لطفا شماره همراه خود را وارد کنید دریافت دانلود اپلیکیشن

پاک کردن شیشه و پنجره (این کار فقط از داخل صورت می گیرد و برای رعایت مسایل ایمنی به هیچ وجه پاک کردن شیشه پنجره از بیرون توصیه نمی شود.) نظافت کابینت و لوازم آشپزخانه

Report this wiki page