پرده زبرا پذیرایی

Wiki Article

سلام شما با هر کدوم از شماره ها که تماس بگیرید در صورت نیاز کارشناسان ما جهت اندازه گیری، نشون دادن نمونه پارچه ها و حضورشون در منزل یا محیط کار به صورت رایگان باهاتون هماهنگ میکنند.

پرده زبرا را می‌توانید به دو صورت آنلاین و یا حضور در شو روم خریداری کنید

ساختار پارچه پرده زبرا از نوارهای راه راه تور و پارچه تشکیل شده است و به شما این امکان را میدهد که توسط زنجیر با کنترل ارتفاع پرده، شدت میزان نور را کنترل کنید .

پرده زبرا قابلیت پوشش کامل پنجره ها را دارد و گزینه مناسبی برای استفاده در اتاق خواب، اتاق نشیمن یا آشپزخانه و همچنین محیط های اداری و دفاتر است.

پرده شید پرده برقی پرده زبرا پرده کرکره ای پرده آشپزخانه پرده دو مکانیزه پرده اسکرین پرده رومن شید کلیه حقوق وبسایت متعلق به پرده برقی متین میباشد.

در ادامه تعدادی عکس از دکور یقه شل که توسط پرده ادریس اجرا شده است را مشاهده می‌کنید.

و همچنین دیگر مزایای متعدد آن که در این مقاله به آن اشاره میکنیم.

طراحی این مدل به صورتی است که ما تصاویر را واقعی و برجسته تصور میکنیم. پرده زبرا سه بعدی برای پذیرایی های کوچک، انتخاب بسیار مناسب و ایده آلی می باشد زیرا فشار محیط های بسته را بسیار کاهش میدهد.

پرده زبرا یکی از پرفروش ترین نوع پرده های مدرن است که از دو لایه پارچه جهت پوشاندن پنجره ها تشکیل شده است.

با تشکر دیدگاه شما ثبت شد و بعد از تایید به صورت عمومی نمایش داده می شود.

یعنی از چندین لایه پرده با رنگ‌های سنگین و کلاسیک دوخته می‌شود. طرح پارچه به گونه‌ای است که فضا را رسمی کرده و سبب لوکس شدن محیط پذیرایی می‌شود.

انتخاب مدل و طرح: انواع مختلفی از پرده‌های زبرا با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در بازار موجود است.

پرده زبرا یک نوع پرده رول دولایه است که از تور قیمت پرده زبرا و پارچه به صورت موازی تشکیل شده است. انواع پرده زبرا کدام است؟

انواع پرده زبرا را می‌توان هم داخل چهارچوب پنجره نصب کرد و هم خارج چهارچوب که هر کدام بستگی به انتخاب خریدار و شرایط قاب پنجره دارد.

Report this wiki page